iKassa tarjoaa ammattitaitoista perintäpalvelua
Anna iKassan hoitaa yrityksesi takaisinsaatavien hoito tehokkaasti sekä edullisesti. Yrityksellä on käytössään uusinta teknologiaa sekä nykyaikaiset sähköiset työkalut perintään liittyvissä töissään. Yritys voi valita oman paketin iKassalta joka vastaa perinnän tarpeita millä hetkellä tahansa.
Voit keskittyä yrityksen toimintaan paljon paremmin kun ulkoistat perinnän iKassa palvelulle.
Tutustu tarkemmin yrityksen toimintaan
Yrityksille iKassa palvelulla on tarjottavanaan perintä-, laskutus, ja rekonstrapalveluita, joita testataan jatkuvasti jotta niiden tehokkuus sekä toimivuus olisivat moitteettomia. Vaikka yritys jatkaisi kasvuaan ja perintäpalveluiden tarve kasvaisi/laskisi, löytyy iKassalta aina ratkaisu ja parempi paketti kyseiseen tarpeeseen. Sähköiset sovellukset ja kaikkien toimintojen automatisointi takaa kustannustehokkaan tavan jolla perintää suoritetaan. iKassaa käyttävän yrityksen kassankierto nopeutuu sekä liikevaihto lisääntyy huomattavissa määrin.
Liikevaihto lisääntyy huomattavissa määrin
iKassa palvelun käyttöönottaminen on kulutonta sekä helppoa, palvelun hinta määräytyy paketin kokonaisuuden sekä kysynnän mukaan. Yritys perii viivästyskorot kaikista viivästyneistä saatavista, näin yritys tienaa itselleen toiminnastaan. Palvelussa on valittavissa kaksi eri pakettia, josta voi ottaa joko toisen tai molemmat käyttöönsä, palvelupaketit ovat laskutus ja reskontra. Voitte hoitaa yhdessä kartoituksen kun sopimusta tehdään, jotta yritys saa varmasti tarvitsevansa palvelut käyttöön.
Laskutus- sekä reskontrapalvelut kuntoon iKassalla!
Velalliselle iKassa auttaa tekemään maksusuunnitelman jolla saadaan koko takaisinsaatava maksettua kokonaisuudessaan, ilman maksuhäiriöitä. Laskun maksamatta jättäminen voi pahimmillaan johtaa luottotietojen menettämiseen, mikä ei todellakaan ole hyvä asia. Vaikka muistutuskirjettä ei olisi päässyt tulemaan, kannattaa välittömästi ottaa yhteys kyseiseen yritykseen josta lasku on saapunut ja kertoa asiat niinkuin ne ovat.
Ulosotto ja perintä
Perintä:
Perinnän tarkoituksena on saada kaikki takaisinsaatavat maksettua asiakkaan puolesta, jotta yritys säästyisi tappiolta jota maksamatta jättäneestä laskusta voi syntyä. Yleisimmät saatavia perivät
ovat ulosottoviranomainen, myyjä, pankki tai perintätoimisto.
Ulosotto:
Ulosotto on pakkokeinojen käyttämistä jonka toteuttamiseen tarvitsee olla ulosottoviranomainen, muut tahot eivät voi tätä toteuttaa. Pakkokeinoihin lukeutuvat esimerkiksi, pakkohuutokauppa, ulosmittaus tai omaisuuden pakkomyynti.
Perinnän kulut syntyvät
Perintään liittyvät kulut syntyvät siitä minkälaisia toiminpiteitä velallista kohtaan on jouduttu tekemään velan perimiseksi. Yleisimmät kulut koostuvat kirjeitse ja puhelimitse tapahtuvista perintä yrityksistä. Perinnän kulut eivät voi kasvaa tietyn summan jälkeen, tämä on myös laissa määritelty.
Lainmukaiset kulut perinnässä
- Enintään 14 euroa 100€ pääomasta
- Enintään 24 e sadan euron pääomasta
- Tai 50 euroa maksimissaan jos pääoma ylittää 100e
- Jos pääoma on max 100e voi perittävä summa olla 60€
Luottotietojen menetys
Luottohäiriömerkinnän saaminen
Maksuhuomatuksesta ei tule vielä minkäänlaisia merkintöjä luottotietoihin. luottotietoihin tehdään merkintöjä vasta kun perintä on ulosotossa tai käräjäoikeudessa. Kulutusluotoissa sekä luottokorteissa on oma lakinsa, jossa luotonmyöntäjä voi vaatia merkintää luottorekisteriin mikäli maksu on viivästynyt yli 60 päivää.
Kun käräjäoikeus on toimittanut haasteen asiakkaalle jolta on saatavia maksamatta, on asiakkaalla 14 vuorokautta aikaa maksaa kaikki kokonaisuudessaan ja näin säästyä luottomerkinnältä.
Tietoa iKassa yrityksestä
Täysin Suomalainen iKassa yritys kuuluu osana Risicum Oyj konserniin sekä yrityksen konttori sijaitsee Helsingissä ja Turussa. Yrityksen toimenkuvaan kuuluu erilaisten sekä monipuolisten reskontra-, laskutus- ja perintäpalveluiden toimittaminen asiakkaille jotka ovat niiden tarpeessa. Yrityksellä on hallussaan kaikista nykyaikaisimmat sähköiset työkalut joilla kyseisiä töitä voidaan hoitaa paljon tehokkaammin.
Yhteystiedot joista saat lisätietoa
Asiakaspalvelu on avoinna arkisin maanantaista perjantaihin klo: 08:00-19:00
- Osoitteesta www.ikassa.fi voit käydä tutustumassa lisää palveluun
- Puhelinnumerolla 020 456 0000 saat yhteyden ja voit kysy lisää
- Yrityksen osoitetiedot:
Yliopistonkatu 29B A, Turku
Kalevankatu 4, Helsinki
Kommentoi